Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. – sociální podnik. Jsme stabilní prosperující společnost s více než 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě o pozici telefonního asistenta/asistentky. Nejedná se o call centrum, ani telemarketing. Samotný prodej má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme ten nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš dále rozvíjet a zdokonalovat. Nástup ihned nebo dle dohody.
Jaká bude tvá pracovní náplň:
- Budeš podporovat náš obchodní tým – budeš plánovat a organizovat
- Budeš mít na starost informativní hovory, v nichž představíš naši společnost
- Povedeš si záznamy a reporty svých telefonických hovorů
- Budeš pracovat s interním systémem RAYNET (zaučíme tě)
- Povedeš přípravu a zpracování obchodních nabídek
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:
- Profesionální jednání a empatii v komunikaci s klienty
- Vynikající komunikační schopnosti
- Být týmovým hráčem s pozitivním přístupem a ochotou učit se novým věcem
- Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací
- Chuť pracovat v týmu a mít potřebu rozvíjet se v rámci společnosti
- Zvládat práci s úsměvem 🙂
Co nabízíme:
- Jistý fixní plat + odměny za výkon (po zkušební době)
- Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
- Příjemné pracovní prostory s výbornou dostupností
- Pracovní dobu pouze 5 hodin
- Volné víkendy
- Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
- Školení a teambuildingové akce
- Milé šéfy a skvělý tým a neomezený přísun výborné kávy 🙂
Zaujali jsme tě?
To jsme moc rádi a vážíme si toho. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz a přidej se k nám!