Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. – sociální podnik. Jsme stabilní prosperující společnost s více než 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici skladníka/skladnice. Přidej se k nám a společně vybudujeme ten nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš dál rozvíjet a zdokonalovat. Nástup ihned nebo dle dohody.
Aktuálně hledáme pracovníka/pracovnici do skladu nacházejícího se v Ostravě – Mariánských Horách. Náplní tvé práce bude organizace skladu a skladových zásob, udržování pořádku, příprava zboží k expedici – především digitálních panelů. Vlastníme sklad o velikosti cca 300 ㎡. Vše ti ukážeme a zaškolíme tě. Budeš pracovat ve skladovém programu Pohoda, pro který tě rovněž zaškolíme.
Co Tě v našem skladu čeká?
- Udržovat ve skladu řád
- Organizace a vedení
- Evidence skladových položek (cca 500)
- Odpovědnost za vedení skladu
- Pracovní doba po – pá 8:00 – 15:00 hod
- Příprava zboží k expedici, jedná se o elektroniku
- Občasné zvedání břemen (elektronika)
Jaké znalosti a dovednosti by jsi měl mít:
- Samostatnost, spolehlivost a odpovědnost
- Chuť se učit novým věcem
- Řidičský průkaz sk. B
- Zvládat svou profesi pozitivně a s úsměvem 🙂
- Znalost práce na PC výhodou (nikoliv podmínkou)
- Práce v programu POHODA výhodou
- Schopnost pracovat v týmu
- Schopnost organizovat si práci
- Zvládat různorodé situace s úsměvem 🙂
Co Ti můžeme nabídnout:
- Práci v moderním a čistém prostředí
- 25 dnů dovolené
- Příjemný rodinný kolektiv
- Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
- Milé šéfy a skvělý tým a neomezený přísun výborné kávy 🙂
- Neutuchající podporu vedení firmy
- Teambuildingové akce
- Volné víkendy
Zaujali jsme tě?
To jsme moc rádi a vážíme si toho. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz a přidej se k nám!